Konfirmation 2026

Kære kommende konfirmander (og konfirmandforældre)!

I 2026 ligger konfirmationerne i Thorsager, Bregnet og Feldballe kirker på følgende datoer:

Lørdag den 25. april 2026 er der:
konfirmation i Bregnet Kirke for konfirmander, der går i 7. klasse på Rønde Privatskole

Søndag den 26. april 2026 er der:
konfirmation i Feldballe Kirke for konfirmander fra Feldballe og konfirmander, der går i 7. klassepå Feldballe Friskole

Lørdag den 2. maj 2026 er der:
konfirmation i Bregnet Kirke for konfirmander, der går i 7. klasse på Rønde Skole

Søndag den 3. maj 2026 er der:
konfirmation i Thorsager Kirke for konfirmander fra Thorsager

Når du går i 7. klasse i Rønde eller Feldballe, kan du som konfirmand altid vælge at blive konfirmeret i kirken i det sogn, du kommer fra – uanset om du kommer fra Thorsager, Bregnet eller Feldballe sogn, eller du kommer fra fx Ebeltoft, Hornslet eller Kolind sogn.
Hvis du går i skole i Rønde, kan du også vælge at blive konfirmeret i Bregnet Kirke sammen med dine skolekammerater; hvis du går på Rønde Skole, vil du så blive konfirmeret sammen med andre, der går i 7. klasse på Rønde Skole; hvis du går på Rønde Privatskole, vil du så blive konfirmeret sammen med andre, der går i 7. klasse på Rønde Privatskole.
Hvis du går på Feldballe Friskole, kan du også vælge at blive konfirmeret i Feldballe Kirke sammen med dine skolekammerater.
Hvis du bor i Thorsager, Bregnet eller Feldballe sogn, men ikke skal gå i 7. klasse i Rønde eller Feldballe, kan du selvfølgelig blive konfirmeret i din sognekirke alligevel.

Hvis du – eller dine forældre – har spørgsmål,
er I velkomne til at kontakte os:
Sognepræst Anne Marie Tolbod:
42 27 02 50 / ambt@km.dk
Kordegn Lis Henning:
86 37 05 80 / lihe@km.dk

Vi glæder os til at møde dig som konfirmand, når konfirmationsforberedelsen begynder i efteråret 2025.

Mange hilsner fra præsterne
i Thorsager-Bregnet-Feldballe